BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 5 december 2011

Update :)

Japp då är St 150 inlämnad igår hos Lasse på verkstan :D Tackar Bror som körde efter & körde hem mig & att han lånar ut sin bil han ägt i ca 3 dagar till mig uppskattas Bror :) Det som ska fixas på St 150 det är att Bromsoken ska bli blästrade & Lackade & Naven ska med bli lackade :) Längtar efter bilen så mycket :) Bromsskivor bak är Omni Competition slitsade & borrade köpta från http://stylit.se/ & Ebc Slitsade & borrade & ventilerade fram skivor Köpta från http://stylit.se/ & Svarta Mud Flaps är också inköpta från http://stylit.se/ som Jozzan Rekommenderade att jag skulle köpa & byta ut mina Blåa som sitter på St 150 :D & Bromsbelägg Fram blev Ate från Mekonomen & Bromsbelägg bak blev det Mintex från Mekonomen & Monteringssats fram Quick Brake från Mekonomen. Sen ska fronten med rivas för att fixa så att mina 3 Stycken Big Knick 225 extraljus går rakt fram & ej ut i diket :) Sen ska all innerbelysningen tändas samtidigt som man öppnar dörren så att det blir lite Julgransbelysning i bilen :D Sen sätta en list under min Kolfiberhuv så att Stabiliseringsstagen inte gnager på min Kolfiberhuv :D Kan nog bli nice :D Kan ej bli sämre än vad de är i dagens läge :D Träffade Syrran & söta Astrid den 28 November :D

Då fick Astrid Schleich Hankatt sträcker På Sig, Katt Sittande, Stallflicka som matar,Ko Svensk Låglandsboskap,Tjur Svensk Låglandsboskap. Till Astrids Namnsdags pressent 25 & 27 November :D Kommer fasen ej ihåg vad Astrid fick 2009 & 2010 som Namnsdags present :(Ja man kan ej komma ihåg allt tyvärr :( Blir nog kanske köpa ny Dator Dell Familjens Dator som jag använder börja strula har varit i vår ägo sen 2004 hehe Så Länkfundera på att köpa en http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/asus-cm6730-nrch47/162775.3012/

Sen efter inbrottet i huset 2011-11-11 så blev man av med sin Digital kamera :(

Så får se vad som händer med försäkringen :( Men ska få låna Jozzan Digital Kamera :) Nu har jag update lite :D Ha de bra alla :D

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Anna sa...

Svar på din kommentar hos mig:
haha ja det hade varit kul att se :)

Anna sa...

Haha, du kommenterade i natt på ett inlägg om en "post-it bil" länk till inlägget -->>>

http://www.anna-ginger.com/wp/2011/04/post-it-bil/

Anna sa...

Aha =) Jennys bror?
Hehe jo, vi stod där nog en stund men jag tror det kan ha varit någon som jobbar där som äger bilen. Då hade vi fått stå där länge och vänta =P