BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 30 december 2011

29 December

Godmorgon vaknade idag kl 13.07 ;D La mig mellan 04.00-05.35 när jag kollade på

Gene Simmons familjejuveler jag somnade med Tv på som händer några gånger hehe Så idag stack man hemifrån 14.19 för att dra ut på Äventyr :D Var på Feltema ca 14.31 för att lämna till baka en Slang & däck som min Bror skulle ha till sin Cykel men allt man köper på Feltema blir bara nästan alltid fel Haha Sedan rullade jag mot Stylit kom ditt ca ca 14.50 :D Jag fick så trevligt bemötande av Stefan blev så paff :O Han bara hälsade & sa vad roligt att se dig de gjorde mig så glad de behövde jag verkligen :) Sa de samma till Stefan. Var så härligt att komma ditt var så länge sen jag var där sist tyvärr :( Det var 8 December så 21 Dagar senare är jag där igen det är alldeles för länge att vänta :( Sen pratade man glatt med Calle & Stefan :) Sen Blev det att man var tvungen att äta frukost för att orka med dagen :D Då var kl ca 15.45 så blev att äta på Restaurang Camilla :D Det blev en 90 G Hamburgertallrik med Mer Apelsin 33 Cl att Dricka :) Sen blev de mot Stylit igen :) Då var kl ca 16.05 typ :D Sen blev det att åka & panta burkar till Stefan kl 16.20 var klar kl 16.39 så 19 min typ för att panta :D Blev 443 Kr som pant :D Så fick jag 43 Kr för att jag körde & pantade :D Lite folk blev sura att jag pantade var lite kö hade två blåa stora säckar med Burkar :D ca 469 Burkar / Pet hade jag tror jag minns ej exakt tyvärr :( Glömde att skriva ner det tyvärr :( Så blev köpa Red Bull för 400 Kr något sådant hehe blev 14 St 4 Pack med Red Bull hehe 56 Flaskor för 400 Kr typ :O hehe sen blev de rulla hemåt lite runt 20.44 från Stylit Sen Hemma runt 20.55 :D Sen blev det äta Kvällsmat Makaroner & Prinskorvar :D Mjölk att dricka sen har jag kollat lite Garaget Sen lite Dayviews & Facebook så har min 29 December sett ut typ :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: