BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 27 december 2011

26 December mycket BiG BANG man set 8-9 Timmar :D


02.42 skulle jag sova men de blev ej så :/ fastnade vid Angry Birds så lirade från 02.42-04.54 så blev sen sova :D Sen upp kl 12.18 :D kolla Face lite sen blev de direkt att kolla på third season av the BiG BANG THEORY 507 Minuter :D om 8 Timmar & 45 21.35 hade jag sett klart på allt :D Jag säger bara skit Datorn jag stängde av den när jag började att se på the BiG BANG THEORY Men under tiden har Datorn ståt på hela tiden vad kostat ström 8 timmar & 45 min som den sto på typ i onödan :@ Förstår inte varför den ej stängde av sig :@ Så under tiden jag tittade har jag hunnit att dricka ett glas Tiger Milko Yoghurt & ätit en skål med Filmjölk med Havrefras & socker :) & Min Mor gjorde Fläskpannkaka :D Sen ett toalettbesök annars bara legat i sängen & kollat på Avsnitt efter Avsnitt :D Så third season klar :D Så lite trött i huvudet efter dom åta timmarna hehe Sen var de bara kolla Face Dayviews Garaget Sådant jag ej hunnit när jag sett på the BiG BANG THEORY hehe Sen blev de ner & äta lite Mackor med Sture Ost & gurka med Oboy att dricka så gott :D Får se vad 27 December ger ut en då :D
Det är vad som hände mig 26 December the BiG BANG THEORY third season klar :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: