BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 23 december 2011

Väla är så skuret efter ombyggnaden :@

Goddag eller vad man nu ska säga har ju varit vaken sen kl var 06.57 Tog en sväng till Väla för att fixa de sista som ej var fixar :O Fy fan säger jag bara om Väla & folket som vanligt har dom inget bättre för sig hehe Varför jag tar Väla är för jag ej orka ta Stan & Parkera kostar pengar sen gå i detta tråkiga väder Nej tack sen alla som ska va så över trevliga God Jul jag blir så trött jag sa bara ha de för jag blev så trött på all Personal ska vi slå in dina saker jag bara Nej tack gör de själv orka stå & vänta på de vill ifrån Väla inget ställe man vill va på ju :@ God Jul kan dom glömma jag säger dom ska bara va så över trevliga blir så trött på sådant :@ Alla vill bara sälja & folket bara går på allt :O Tackar Syrran Jenny för 20 % på Akademibokhandeln :D Från 269 Kr till 217 om jag räknat rätt vet ej var så mycket folk att jag har noll koll på pengar jag bara betalade & va glad :D Ville bara hem då bryr jag mig inte om pengar om de blev fel orka ej bry mig om det Väla är bara för mycket nu tyvärr :( Spade 52 Kr typ om jag har räknade rätt :D Har ätit frukost idag redan runt 08.30 :O Tidigt om man säger så :D nu ska jag kolla vidare på the Big BANG THEORY :D Höres senare :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: