BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 20 december 2011

2011 Gift + Syrran & Astrid :D + St 150 utan Skivor :D

Där har ni bak med Bromssköld som sitter på :D


St 150 inlämnad 4 December :D Så hoppas den börja bli klar snart :D Sakerna som ska monteras är Omni Competition slitsade & borrade Bak & Ebc Slitsade & borrade & ventilerade fram skivor & Mud Flaps är inköpta från http://stylit.se/ :D & Ate bromsbelägg fram & Mintex bak & monteringssats fram Quick Brake från Mekonomen :)Svarta Mud Flaps ska ersätta mina Blåa jag har i dagens läge :) Bromsbeläggs bytte & Bromsskivor bytte & Blästra Bromsok & Lacka dom & Naven på skivorna med lacka :D Kan nog bli bra tror jag :D Hoppas att vi ej fått snö då vill gärna få en bild på mina Solgen 18 på & lackade bromsok med nya skivorna :D Än så länge har vi ingen snö 20 December :D I samma vevar rivs fronten av för att fixa Extraljusena som sitter helt fukt säger jag bara :@ Sen på med andra Mudflaps som Jozzan rekomenderade :D Sen är St 150 Redo för nya utmaningar :D



Så härligt av med dom Plast skydden Bosch Rally & på med dom nya STENSKOTTSSKYDD FÖR BOSCH RALLYE 225 "BIG KNICK"






Så såg de ut i Torsdag 15 December med St 150 :D Lite luftande hjulhus på St 150 :D Fram som de ser ut :D








Giften så Awesome på mina 17 Tums Fox F3 Rims :D










Så Awesome säger jag bara :D thx Jozzan












Bygger Lego med Astrid :)














Tackar Jozzan För 3st Stenskottsskydd till mina Bosch Rallye 225 ”Big Knick” & Säkerhetsklamma :D Tackar Jozzan som bara den guld värt ♥

Bästa Julklappen 2011 än så länge :D


Har varit hos Syrran idag varit trevligt som vanligt :D
















Japp då har man varit hos Syrran :D Trevligt att träffas alltid lika roligt :) Astrid ville jag skulle lägga henne det gick ej så bra tyvärr första gången som jag lägger henne så klart som jag är så har man ju mobilen igång & på tyst läge på så när Astrid håller på att somna tycker jag men är ju ingen expart precis så Ringer mobilen hehe Är Jozzan som ringer men ej lätt för henne att veta att jag lägger Astrid så det blev istället att Syrran fick sluta att vila för hon ej mådde bra så fick hon hoppa in istället & fick lägga Astrid så då sitter man med Laptop i knäet & kollar Face :D Sen kom Mattias hem så blev prata lite om nya bilen & lite om 360 Spel & att han ska fixa nytt Live snart :D Så blir de börja lira Call Of Duty Modern Warfare 3 igen :D Så härligt har ej lirat sen 25 eller var de 27 November :( Så när Mattias har Nytt live Så blir de lira Med Bror & Syrran :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: