BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 16 december 2011

Aygo + Film :D


http://www.imdb.com/title/tt0462538/ Nu ska jag & Jozzan se på The Simpsons Movie (2007) Var ett tag sen man såg filmen! Blu-Ray DTS-HD Master Audio 5.1 :D


Innan idag när jag åt frukost tittat jag på fåglarna som äter där ute helt underbart var det :) Nu är de bara snön som med ska komma :D Sen har jag med kört Min Mor & Far i Aygo :D när jag skulle hem körde jag 50 Km/h Har grönt Ljus när jag ska svänga in vägen mot Laröd då går det ut en tjej rakt ut framför mig var ej långt ifrån att klippa henne Haha fick tvärbromsa jag tuttade hon kollade aldrig på mig men hennes väninna gjorde de hon blev paff att hennes väninna gick bara mot rött tur jag han stanna så nu vet man att Aygo har bra bromsar :D Mannen som kom upp med sin 850 i andra filen jag kollade på han & han skakade bara på huvudet vad säger de om folket som bara går mot rött ju att dom är helt Fuckt i huvudet :S Har nog aldrig varit med om det att någon går ut framför mig så där under mina 4 år & 4 månader typ jag blev paff tur att man han stanna säger jag bara :) Vet att Aygo är röd & ny städad men behöver ej ny röd Lack än får jag hoppas på :D Att bilar kör ut framför en händer dagligen men inte en person som står & väntar på att de ska bli Grönt att gå, så jag tänkte då står hon kvar men tydligen inte jag bara wtf :S Nu har jag installerat Angry Birds Thx Jozzan thx :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: