BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 24 december 2011

2011 JulklappsGift


Tackar Bror & Syrran & Mattias & Mor & Far & Sune & Mormor för fina Julklappar Thx :) Snart blir det Julklapps Gift leken :D Sen är nog kl mycket hehe men får se vad som händer då :D Har haft en tråkig dag i morse men sen när tråkiga Kalle Anka gick igång & jag gick ner ca 15.50 så var de trevligt innan dess satt jag på Rummet & spelade Forza Motorsport 3 & Call Of Duty Modern Warfare 3 :D Sen kom Rakel & Benjamin på snabb besök jag sa bara Hej inget mer tycker Julen är så där efter att Katarina gick bort 2008 :( Sen sa min Syrra till mig idag att man får göra de bästa av de & de blir som man gör det ju :) Så sa hon tänk på Astrid gör de för Astrid skull de var då jag bara japp då går man ner & har trevligt för fisen skull så var de trevligt sen att prata & lyssna & dela ut Gifts & så vidare sen äta & bara njuta av dagen & maten :D Men första måltiden var så dryg då tänkte jag bara detta blir en skit dag så därför gick jag upp & spelade men det har ju vänt så det är så härligt tycker jag :)

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Glad att det uppskattas av dig Mattias :)<3