BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 30 december 2011

30 December :D

Japp då har man Precis kommit hem från Jozzan :) Jag körde hemifrån ca 14.23 & mot Hyllinge & där hämtade jag upp Jozzan :D Sen blev det mot Stylit.Se / Realcar.Se Så skulle Jozzan få sina Julklapps Gifts men Stefan sa vänta till Februari & Mars då finns de mer Godis hemma så Jozzan får vänta lite :D Så pratade man med Calle & Stefan Var trevligt som alltid :D Sen mot Elgiganten där Jozzan köpte en Canon Eos 1100D Hoppas hon blir lycklig med den då :D Sen blev de mot Hyllinge & där träffade man Ingegärd & Roine & Rasmus & Sofie & Max det var roligt att bära Max & leka med han :D Sen bussade man med Sofie :D Sen åt man 2 st frukostbullar som frukost då var kl nog runt 18.00-19.00 hehe Så det är de enda jag ätit idag hehe Sen kom Petronella & Pether som skulle hämta hem barnen Sofie & Max. Sen somnade jag i Jozzan säng bredvid henne hehe sen väckte hon mig efter ca 30 min hehe Sen blev det att jag körde hemåt för att kl började bli mycket & jag var trött & är trött nu med hehe då var kl 22.10 när jag började rulla hemåt :D Sen hemma 22.26 :D Nu blir det kolla Face för hela slanten sen Garaget & sen Dayviews :D Sen är nog kl mellan 00.00-03.00 kan jag tänka mig hehe Tack alla för idag det har varit trevligt :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: