BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 19 december 2011

Gifts från Jozzan

Japp då sa Jozzan din Gift har kommit jag bara härligt :D Hon ska hämta ut den imorgon sen får jag nån dag hämta hem den :D & få den monterad på St 150 eller montera själv vet ej vad jag ska exakt göra där precis :D Men vill ha hem St 150 nu de vet jag om iallafall :D Men de är klart snart får jag hoppas :D då ska de fotas & monteras eller redan blivit monterad :D Sen ska Solgen 18 Tums få åka av & in på rummet bland mina andra Rims Fox F3 17 Tums :D Så blir mycket däckad på rummet :P Så åker 16 Tums original på som är mina Vinter sulor :D Så blir lite skillnad att köra Aygo Vs St 150 ca 100 under huven skiljer de & de gör mycket för lilla mig hehe Så känns som jag kommer köra fort när St 150 är i mina händer hehe men längtar efter mina Evo 2 Plus stol & 4 Punkts bälten :) Så att man sitter still :D skönt för rygg tycker jag :) Nu ska jag lira vidare på Fm3 Snart mat Mmm :)

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Var så lite så :) allt för dig o din bil :) <3