BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 19 december 2011

Bilprovnings!!

Jag har förlorat 20 Kr bara för att jag väntade att betala min Bilprovnings räkning :( Fick ringa kundtjänst idag efter att min Mor Ringt Posten,Nordea,Swedbank, & något till men då skulle de kosta 80 Kr extra & bensin & parkera bil bla bla så jag tänkte jag får ringa Kundtjänst, fick prata med en trevlig person som heter Angelica :D Fick ny tid Fredag 20 Januari 15.15 kostar mig då 320 Kr :O Istället för 17 Januari kl 13.19 & betala 300 Kr :O Föra vecka gick de upp med 20 Kr sa Angelica :@ Jag bara Wtf varför väntade jag med att betala fick hem den i Oktober / November :( Dumma Dumma Mattias :( Så nu kommer jag alltid att betala alla saker i tid hade glömt bort den helt å hållet :( Så hade lagt den i min låda som vanligt sen kom jag på den när Jozzan

Var här men då var de ju Lördag 17 December men finns ju ingen att få tag på då när kl är runt 17-22 tiden hehe så nu har man förlorat 20 Kr men så är livet!!

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: