BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 27 december 2011

27 December!

La mig i morse mellan 02-04 minns inte riktigt exakt när för jag kollade på Gene Simmons familjejuveler så blev jag lite trött så jag stängde av Tv :) Sen vaknade jag runt 10.30 vad trött :( Av att telefonen ringer & ingen svara så blev att jag fick svara! Det var Tobias från Tyskland så vi pratade i ca 40 min :D Så dum som jag är så svarade jag med min egen telefon kan ej röra mig mer än till Sängen så drygt :@ Blev under dom 40 min att jag behövde göra nummer 1 & 2 så blev bara att hålla sig! Hattar att ej kunna gå på Toa när man precis vaknat ska fasen aldrig svara mer hehe Är ändå aldrig nån som söker mig ändå så ska sluta svara enda som ringer mig är Jozzan då pratar vi på Skype är ju Gratis :D + att man slipper hålla en telefon i handen :D & kan sitta vid burken eller spela något samt att man pratar :D sen var kl ca 11.20-11.40 har ej så bra koll på Kl precis hehe Men sen kollade man Face, Garaget
Dayviews Sen blev det att se på Transformers Dark Of The Moon http://www.imdb.com/title/tt1399103/ som jag fick av min Bror på Blu-Ray :D Thx Brother :D Sen efter filmen blev de lira lite Call Of Duty Modern Warfare 3 & sen lite Forza Motorsport 3 på Xbox 360 :D Sen blev det Lunchkorv med kokta morötter & potatis med currysås som min Mor gjorde så gott :) Sen fixade vi med papper sen vi hade inbrott 2011-11-11 Sen har jag bara tagit de lugnt framför datorn ska snart sova börja bli trött nu :) Så stänga ner & sova höres 28 December :D

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

haha :P Numer 1-2 haha finns inte numer 3 med också:P tänk om man behöver kissa skit o spy samtidigt hade ju var awsome:P haha bara jozzan som ringer ja jag vill väl va social:P haha Köss