BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 26 december 2011

25 December Besök :D

Ja då vaknar man kl 11.50 av att det Ringer man bara orka ej svara, men blev att svara det var min Mormor i telefon som ville prata med min Mor men hon låg kvar i sängen & drog sig hehe Varit uppe sent till 04.30 & titta på Tomten är far till alla barnen med min Far :D Så dom låg & sov så fick jag svara jag bara ville sova hehe Sen fick vi besök av min Syrra & hennes man & Astrid :D runt kl 15.00 Så blev att jag & Astrid tittade på Bamse och den flygande mattan (1972) [1/2] & [2/2] :) & sen spelade jag Forza Motorsport 3 som vanligt :D Sen sms min Bror mig då var kl ca 17.30 så var han rastlös ville han komma hit så det blev att jag fick köra & hämta min Bror för att jag har hans bil min St 150 står på Service sen 4 December :( Sen blev de mat & fika :D Sen skulle Astrid leka Frisör med mig så kamma mitt hår & spruta vatten med vatten flaskan hehe blev lite blöt i håret var ju roligare att spruta än att kamma haha sen drog Syrran & familjen hemåt varit en trevlig slappe dag :D Sen började jag bror Se på Rise Of The Planet Of The Apes med Bror Andreas http://www.imdb.com/title/tt1318514/ Blu-Ray Awesome :D Såg filmen med Bror på Bio 25 Augusti 2011 tyvärr var den bättre på bio för att då visste man ej vad som hände :/ Sen körde jag hem min Bror Sen nu ska jag kolla Facebook sen sova :) Får vi se vad som händer idag 26 December :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: