BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 21 december 2011

21 Dec dagens utflykter :D

Dagen börja med att man vaknar runt 10.45 så tidigt är helt slut efter dagens utflykter hehe Så blev ta en härlig dusch i 25 Min inte dumt alls :) Sen gjorde man sig i ordning :D Min Morfar kom hit idag inte träffat han sen min Far fyllde 50 År så de är några månader nu :/ Har tyvärr ej så bra kontakt mer som man hade innan :/ Men har mailat han om att bygga klart min Modell båt jag fick när jag gick i ca 3an eller 5an :D Så ca 12 År gammal båt som ligger kvar i sin förpackning hehe Det enda jag har gjort är att jag har målat skrovet för länge sen. Här är Länk till

Revell 1/72 Elco 80' PT Boat PT-117

Torpedoboat
hur den ser ut :D

http://www.users.globalnet.co.uk/~pinniger/shipkits/reviews/revell_pt117.html
Sen rullade man ut mot St 150 & kollade läget :D Satte mig i min Evo 2 Plus stol så skön jag bara fy vad jag vill ha till baka min bil nu från service :D Sen tyckte jag att Passagerardörren var svår att öppna :/ Vet ej om det är så men tyckte den var trög bara :S Bruka ju aldrig öppna den precis hehe sen bar de mot

Restaurang Camilla

Där jag fick min Gratis 90 G Hamburgertallrik med Pomfritt & Mer på burk att dricka :D Sen bar de mot http://stylit.se/

Där jag träffade Stefan & Calle så pratade vi lite var ej igår precis :O inte varit där sen vet ej hur länge de nu är egentligen :O För länge :/ & sen kom Chippen så pratade vi lite med ! Sen rullade jag mot min Bror

Så kollade man på lite olika klipp :D Blev

The Hobbit An Unexpected Journey


Jack the Giant Killer

Vet ej varför bilden kom upp :S Har ej lagt in den bara koppade Text från Imdb :S

The Dark Knight Rises Poster


The Dark Knight Rises


Sen såg vi ej mer sen blev de rulla mot Maxi Ica Stormarknad Så handlade Bror

lite sen blev de lämna av Bror hjälpa

upp med sakerna sen rulla mot Mekonomen i Hbg Väla Norra där jag köpte Födelsedagsgift & Julklappsgift & att jag får låna min Brors Bil när jag ej har bil för den står på Service Så Thx bror som lånar ut :) till mig :)

Träffade också på Margurite & Rickard Så pratade vi lite så de var trevligt ej igår man träffades var ju ett tag sen man var på Mekonomen & jobbade där sist var 12 Augusti i År tror jag så hänt en del hehe ny firmabil & ändrat Så när jag gick tog jag in en Skylt var länge sen man lyfte på dom hehe var ej så rolig att lyfta med en hand hehe men ville va snäll mot Rickard :D Så ska nog äta snart har bara ätit på Camilla idag inget annat så börja bli lite hungrig hehe sen blir de kolla Face för hela slanten ej kollat sen i Måndag så har att kolla på nu några timmar :D


0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: