BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 29 december 2011

28 December :) Feltema & massa fel :@

La mig kl 00.05 sover så gott tills man vaknar kl 06,54 jag bara :O Jag var på Maxi Ica Stormarknad hade sagt till Lasse att ställa St 150 vid Parkering kommer ut till bilen där är inga Bromsskivor på bilen inga Bromsbelägg eller Broms ok jag bara Wtf hur ska jag nu komma hem :S Så jag började gå då kommer två killar som går förbi mig med vapen jag bara helvete dom ska råna Maxi tänkte jag men nej de skulle dom ej dom gick bakom min Bil gjorde något men vet ej vad exakt för dom slutade när dom märkte att jag kollade så jag började springa sen såg jag Andre så jag skrek på han när han körde sin

Renault megane coupe 2,0 16v

så sen kom han på en moped jag bara Wtf han slår ner båda två jag bara Hellye :D Sen vaknar jag till så är allt bara en dröm jag bara Puff :) så somnar jag om igen :D Vaknar kl 10.56 :) Trött som bara den men lika bra att gå upp :D Sen runt 13.00 så drar Jag & Far till Feltema där blev allt bara fel de märker man på namnet Feltema HAHA skulle ha Slang & Däck & Cykelpump till min Bror som hade fått punktering på sin Cykel tyvärr :( så vi handlar skiten på Feltema Sen lämnar jag av Far hon Bror Sen körde jag mot Expert för att kolla på Kamera efter att min Sony Dsc-W125 försvann i inbrottet 2011-11-11 :( Så kollade på en Sony Dsc-W360 typ får se vad som händer på den fronten :D sen bar de av mot Syrran ca 14.15 :D Där jag träffar på Mattias & Astrid trevligt inte fel alls :D Sen bar de av mot Laröd hämta Barn stol & barnkläder sen handla på Hemköp sen köra Hem Syrran sen bar det hemåt för min del :D Sen har man lirat Forza Motorsport 3 på Xbox 360 :D Sen har man ätit frukost runt 20.30-21.00 tiden hehe runt 22.00 drog man mot Bror 22.06 blev det att jag tankade Aygo Bror Bil Sen var de bara skit av allt :S Gick inte att pumpa slangen :S Ventilen var helt skit säger jag bara man får vad man betalar för :@ Ändå är det Feltemas Pump & slang :S Så jag slängde in de i bilen & körde mot Retromacken men dom hade stängt så bara köra mot Preem & Statoil vid Polis huset för att kolla om det gick att Pumpa med bil pump funkade inte de heller :S Då var kl ca 23.05 Så man var rätt sliten då Så bara till baka mot Bror
Så jag tittade Tv & min Bror & Far fixade med Cykel så blev det American Dad på Mtv & SpongeBob SquarePants :D Sen var kl över 00.40 då Bror & Far var klara med Cykel :D
Så jag & Far kom hem med 01.01
så senare idag så ska jag lämna till baka Slangen & däcken :) & fråga var man kan pumpa deras saker :S Men mer 29 December ikväll :D Råkade tyvärr komma in på 29 December när de är inlägg om 28 December :O Kl är ju mer än 00.00 Sova snart ZZZzzzzz

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: