BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 18 december 2011

Jozzan dragit hemåt!

Tackar Jozzan för Trevlig Torsdad,Fredag & Lördag :D Trevligt att träffas & se på film alltid trevligt med sällskap när man ser på film :) Men idag som är Söndag var du ju så deprimerad att man bara blev så trött på dig :( Bara för att du började tänka på Julen släpp de om du ska må bra men vi bearbetar de på olika sätt ju :) Skulle jag tänka på dom som står mig nära & har dött som fixar med Julen & så vidare så skulle jag med må dåligt därför jag ej tänker på dom för då blir jag bara helt skuren i huvudet & mår dåligt därför jag ej tänker på dom som du gör men vi bearbetar de på olika sätt ju :) tyvärr kommer du alltid tänka på dom för du kan inte släppa dom vet ej varför du ej släpper dom bara du kommer ju må bättre & gå vidare i livet men vi bearbetar på olika sätt :) Jag släpper det för att ej må dåligt & börja gråta orka ej med sådant skit jag går vidare glömmer dom helt nästan så att man ej ska må dåligt för jag vill Leva mitt liv bra utan att bli ledsen för att man tänker på dom när de blir högtider & så vidare men du släpper ej dom du tänker på dom nästan hela tiden vilket gör att du har dina dagar då du ej mår bra vilket gör dig ledsen & sur sen går de ut på folket du är med är så trött på det så att man blir ledsen själv för då börja man själv att tänka de orka jag ej! Julen är trevlig man träffar släkten sen att det ej är som innan får man gå vidare med kan ej hänga upp sig som en vante & bara vänta på goda tider funkar ej så tycker jag men vi bearbetar de på olika sätt :) Nu ska jag kolla Nätet Lite kanske spela lite 360 sen se nån film vet ej exakt vad just nu hehe vet ej vad jag vill precis men ha en fortsatt bra Söndag :D

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Jag säger inget. tänker inte glömma folk som älskade mig. Som gjorde mitt liv bättre. sorry mattias Accepterar du inte det så va inte min vän:( kan inte hjälpa att jag vill ha tillbaka min pappa o emma..Finns inget värre än att mista två stycken som jag älskar mest i mitt liv:(. Men du ser inte det på mitt sätt... Är inte sur men det är precis som om jag ska radera dom ur mitt huvud för att mår bra. Nej så är det inte. Min pappa gjorde att jag mådde min Systerdotter också. Det är ingen jul utan Pappa eller Emma... Tur att din jul är fin o har det trevlig med släkt så är det inte längre hos oss för verken jag eller mina syskon är välkomna till vissa av våra släktingar längre..