BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 24 november 2011

Ny uppdaterad garaget :)

Omni Competition slitsade & borrade Bak & Ebc Slitsade & borrade & ventilerade fram skivor & Mud Flaps är inköpta från http://stylit.se/ :D & Ate bromsbelägg fram & Mintex bak & monteringssats fram Quick Brake från Mekonomen :)

Svarta Mud Flaps ska ersätta mina Blåa jag har i dagens läge :)

Härligt längtar till 5 December då blir de lämna in St 150 för Bromsbeläggs bytte & Bromsskivor bytte & Blästra Bromsok & Lacka dom kan nog bli bra tror jag :D Hoppas att vi ej fått snö då vill gärna få en bild med mina Solgen 18 på & lackade bromsok med nya skivorna :D I samma vevar rivs fronten av för att fixa Extraljusena som sitter helt fukt säger jag bara :@ Sen på med andra Mudflaps :D Sen är St 150 Redo för nya utmaningar :D Fundera på Lacka om den men är mycket pengar så får se vad som händer :) Nästa steg är Lacka om St 150 till en annan färg sen är jag nöjd med den som den är :)


http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=3009262#p3009262

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: