BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 10 november 2011

Bättre bilder på mina nya Rims :D

Ja lite bilder då på St 150 med dom nya fälgarna från http://stylit.se/ Det ser trevligare ut med 18 Tum & än mina Fox F3 17 Tum :D Som var svarta så försvan fälgen & såg liten ut hehe

Evo 2 Plus med 4 Punktsbälten :)










Bättre bilder på mina 18 Tums Solgen :D


Det var väll allt för denna gången tror jag hehe Kommentera när ni ändå läser vet jag :D





1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Man ska aldrig säga aldrig om ett förhållande. Ja du inte så lätt att sätta sig in i andra saker. Men du ska se att mina sår läker med tiden igen:D Som sagt tvingar ingen att ha ett förhållande med mig. Men man ska heller inte säga för mycket du kanske en vacker dag säger till mig att du vill ha ett förhållande och vill ge mig en chans till jag vet inte:)