BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 30 april 2010

Jävla cp Grannar


VIT SOM ÄLSKLING REDAN HAR

SVART


SVART RUTMÖNSTER


ROSA RUTMÖNSTER


LILA GUMMI


VIT GUMMI


SVART GUMMI


BLÅ/LILA


ROSA


KROM


När man provar sin nya Stereo med andra inställningar så klagar Grannarna att man ska sänka :@ Har dom inte varit unga själv nån gång eller vad då ????Har dom varit perfekta när dom var unga eller vad då :O Är det inte att jag kör för fort som jag har slutat med i Laröd nästan så är det att jag spelar hög musik.

Det är verkligen inte lätt att va ung i Laröd bland allt rike folk som bara klagar på en :@ Hattar mina Grannar på Gatan som dom bara klagar det är dom BÄST på men dom är inte bättre själva ju dom kör fort på Gatan jag har lagt av med det på små gatorna vill inte köra på någon.Kan inte tänka mig att köra på någon som någon skulle köra på Astrid :( Så jag spelar hög Musik istället med nya Inställningar låter som in i Helvete rent ut sagt :) Så skriker nån Mor i Vänd-Zon sänk tänk på barnen som sover HAHA Tror hon jag tänker på vad kl är eller vad då HAHA inte en Change det var Älskling som hörde hon skrika i Vänd-Zon sen byte jag från Cd- till Radio och spelade ännu högre på en annan låt så skrek hon igen så jag stängde av St 150 Så sa jag har du inte varit ung själv eller vad då, sen något med mindre trevligt som Sur Fitta. Sen gick jag bara in med Älskling :) Nu ska jag dra och jobba 9-18 sen hem och hoppas att Älskling är hemma då :) sen blir det va ledig i Helgen så skönt sova :) Sen ska Älskling kolla Skydd till sin iPhone på mitt jobb har fått in det sortimentet på Mekonomen med hehe

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

sven_stick sa...

Tänk på att skaffa ett skärm skydd till displayen.
O grannar klagar alltid ute i laröd speciellt dom rakt över gatan, är bara att vänja sig.

Fredde sa...

Klaga tillbaka!

Iwan Mazz sa...

Jag orka inte klaga Tack ändå Fredee :)