BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 5 april 2010

Blandat inlägg :)

Sista bilden jag lägger upp nu bilder läggs upp konstigt men detta är sista bilden jag lägger upp när jag åker linbana :D orka inte mer är trött nu ha det fint
St 150 har nu passerat 5000 Mil :D
En skum bild på mig och Älskling svårt va med på bild och köra samtidigt inget att rekommendera hehe
Babe Fotade mina läckra fälgar :D
Tur att bilen var tvättat innan Fox F3 Fälgarna åkte på 18 Mars :D sen ut på hemsidan :)
Fint som bara den min St 150 med nya Fox F3 fälgar kom med på deras hemsida :)
Jag och Älskling :)
Ego bild hehe Babe fotade mig :D
Promenad vid Stranden med solen på G ner hehe riktigt mysigt bara lite kyligt fortfarande hehe
Här är gamla lekplatsen hittar ingen annan bild hehe 940 Gl och St 150 hehe
Har fått nya saker på gården hehe
Babe myser med Sally :D
St 150 fint med nya Rims Fox F3 :) ska sänka med :D

Jag & Älskling :)

Bro trött som alltid säger vi hehe och monstret Leo hehe


Var ett tag sen jag skrev ju hehe Men har träffat en ny Tjej som är helt underbar :) vi har umgåtts typ 24/7 sen 15 Mars hehe blivit mycket körande på Streetrace och filmer att se på varit på Väla och köpt skor till Babe som fyllde år och så vidare :D Varit på Familia Några gånger med hehe gå på stranden i Laröd fast det varit lite kyligt tyvärr :/ hehe orka inte skriva så mycket det är inte riktigt min grej hehe men Älskar dig babe ♥ :) Här kommer lite bilder och sånt skit :D Har också hunnit träffa min Bro en kort stund och Leo och Jonna :) Bro trött som alltid hehe Snart blir det sänka bilen 30 MM hoppas att det räcker annars blir det köpa nya fjädrar igen hehe så som st 150 är nu så är den håg som ett hus hehe

2 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

sven_stick sa...

Pappas gamla Volvo 940gl mennar du väll var ju aldrig din fast du körde den ibland

fina bilder på Leo speciellt den där han gäspar :)

Anonym sa...

Tack själv älskling:) jag ska svara dej nu<3 saknar dej älsklingen min<3