BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 11 april 2010

Då har man blivit 21 År hehe

Fick en Ros av babe riktigt fin :) Tack så mycket Älskling :) Då har man fyllt 21 År får se om man blir 22 då med nästa gång kanske hehe Varit en trevlig dag Tackar får uppvaktningen på min födelsedag :) Nu ska jag åka och jobba :) hade helst varit kvar under täcket med Älskling men kommer hem lite efter 15:10 :)


Nu har jag och Babe sett på Tau man ji D som jag fick av Jeanette :) Den var så där tyckte jag, inte riktigt min film att se på tyvärr :/ Roligt med språket hehe tur det fans Svensk text säger jag bara hehe
Puss puss Älskling hehe
Jag och Älskling flumar :D
och så en tröja från Bro & Jonna
Bro gav mig en stekpanna som en pick vet ej om Jonna var med på den hehe
Gift från Bro och Jonna Tack så mycket
Astrid kryper som aldrig får hehe
Fett tröja av Syrran och Mg och Astrid Runes Bensin :) Tack så mycket

gift Från Syrran & Mattias och lilla Astrid :)


Min Älskling :)
Jc 500 & Bilsport :) Tack så mycket Mor & Far :)
Gift från Mor & Far :)
Gift av Jea
Gift av Jea
Gift av Jea
Gift av Jea
Film från Jea
sitter inte bra på mig alldeles får tajt :/
Tröja av Jeanette som satt får tajt funkar tyvärr inte :(
Nice Ford kort av Jea

Två Paket av Jeanette :) Tack så mycket :)
Kort från Tyskland :D Jag kan gå igen :D Tack så mycket :)


300 Kr av Mormor & Sune Tack så Mycket och härligt kort :)
Fint fint kort av kusinerna & 100 Kr Tack så mycket :)

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Jea sa...

Nå filmen känndes inte hundra för den är inte som Fast & Furious den är lite specielt och jag gillar filmer som inte säger sig själv. Men du måste erkänna att din rosa maskot är bästa presenten jag gav :D Jag tycket den sa Mattias om den :P

Fredde sa...

Grattis Matias! Hoppas du får en superkul födelsedag!

Iwan Mazz sa...

Tack så mycket Fredde :)