BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 11 april 2010

Stranden :) & Cobra Suspension

Trevligt paket som väntade på mig idag på Jobbet :D kom igår hehe
COBRA SPRINGS 30MM, får se om 30 MM räcker eller ska man sänka mer :)

Hello Kitty med Vaniljdoft allt får Älsklings skull :)



Riktigt härlig bild med blixt på :)

Jag och Älskling :)
Mina Cobra kom efter ett bra tag bättre sent än aldrig :D nu ska dom bara monteras på :D sen får man se om 30 MM räcker eller blir köpa nya från Forza hehe Sen kom man hem från jobbet så låg Älskling och bara softade i min säng hehe sen har vi bara varit och kört till Hyllinge sen ner till Stranden och gått en promenad och bara varit :) så härlig tjej är så lycklig med dig Älskling :)

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Anonym sa...

Hehe ja inte lätt allitd:) Men var rätt blyg:P. Jag är verkligen glad att jag gick in där för jag frös plus min kusin var jobbig:(. Men fick ju se dej första gången och det var nice:P Att se en snygging bakom disken hehe:P Kommer aldrig att glömma det i heller:D Älskar dej älskling<3

Unknown sa...

wow vad fint med hk i bilen!

hoppas du gillade tischan för vi tyckte den var niiice.
puss o kram

Jea sa...

Okej ja jag förstår. Vad gulligt med Hello Kitty i din bil :) Hoppas du får en bra vecka :)