BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 19 mars 2010

Nya Fox F3

















Blev ny inköpta Rims och Däck i år :D Julen kom tidigt :P Blev Nya Fox F3 All heder till Gibblo:) som tvättade min St150 igen :) Dunlop 195/40R17 /81 W / Sp sport Maxx Tt Extra Load ville ha 18 men det rekommenderade dom inte får det kunde slå i hjulhusen så då fick det räcka med 17 :/ Fjädersatts är på G Beställd idag på jobbet blev COBRA SPRINGS 30MM, ser ju lite håg ut nu som den är nu ju tyvärr hehe Sen tvättade jag av mina 16 Original fälgar som jag aldrig gjorde föra säsongen får jag visste jag skulle ha nya och vinter däcken blev med avtvättade :D som dom var lite skitiga efter jag lekt igen hehe sen kommer det en fotat Golf som kört in i ett träd hehe

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Unknown sa...

Golfen var allt en redig trädkramare :P