BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 1 maj 2010

Tvättat St 150 & Älskling fixat nytt iPhone skydd :)

Är så glad att jag träffade dig Älskling <3 och att du bor hos mig typ hela tiden är nice som bara den :) jag klagar inte på det precis är så nöjd med dig Älskling :)
Älskling fotat med sin iPhone :) Emil tvätta nästa gång inte min Grej hehe härliga bubblor
Efter tvätt är bättre nu men inte hundra bra hehe
Precis kommit hem från Väla och tvättat St 150 är lite trött får se om det blir Hbg ikväll med Älskling :)
Fint som bara den lyser nice ska ju synnas :)
Då har St 150 blivit tvättat det är verkligen inte min grej nästa gång får Emil göra det jag har inte ork hehe Sen var vi på jobbet och fixade iPhone skydd till Älsklings iPhone och det blev Rosa fint som bara den :) sen var det ju inte lite Poliser i Hbg tur man körde lugnt som man alltid gör :P mycket demonstranter och så blev det att man körde olagligt och lite får fort hehe tur inte Polisen kom då hade man inte haft något Körkort kvar hehe

2 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Nice det blev med skallet på min iphone:D Tack för att du hjälpte mig:)

sven_stick sa...

Vilken bild är tagen med iPhone o hur lyckades ni få bilden till datorn?
Har inte fått koll på det än