BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 19 december 2009

Trevlig middag idag :)

















Åt trevlig middag idag med Far,Mor,Jenny,Mattias och så klart lilla Astrid :) tjejen skulle varit med också men nu blir det ju bara pinsamt om hon skulle va med när vi inte är ihop mer så det skipade vi, sen efter middagen så bar det hemåt sakta kan man ju inte säga att jag körde Mor & Far sa inget jag bara körde på :D här kommer lite bilder jag tog idag när jag kom hem blev så rastlös :/ har varit rastlös dom senaste dagarna med ju :/ Scrollan under sängen Sigge på fönsterbordet Sally i Soffan och Smilla på golvet nu har det börjat snöa lite också hehe Jag Har inget att göra så tog lite bilder bara hehe mina Night Googles som jag fick när jag köpte Call Of Duty Modern Warfare 2 Prestige Edition 1799 Kr hehe fint med fläckar efter att jag drack Ekströms Nyponsoppa

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: