BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 14 december 2009

Blandat inlägg




Har knappt varit hemma senaste tiden typ 2 dagar själv resten haft flickvännen på besök eller varit hos henne :) så det har varit jobbat sen tjejen och fart runt och haft trevligt :) så här kommer Ett litet inlägg av vad som hänt senaste tiden typ blandat med bilder och allt :D

har nu fixat ett filter för 99,90 på Feltema :D skulle jag ta från jobbet och från K&N så kostar det 744 Kr så fan heller dom pengar kan jag ha roligare med :D Feltema funkar Fint 2 Dagar :D sen på med mitt K&N Filter igen ju :D så det är nu fixat :D sen har jag varit hos Syrran & Astrid & Mattias så har dom träffat Ann-Sofi det var trevligt träffa dom igen var så länge sen sist jag träffade Syrran var 19 November när håret åkte av hehe Prattade med Tonny idag och fick mindre rolig info :/ Ford dom för inte fram min Panel jävla nötter har nu gått 1 Månad och Tonny lagt ner timmar på att prata med folk i Göte,Hbg,La :( utan något vidare resultat för att Ford är ? ? ? för se vad som händer nu :/ Tonny har ju tagit hem saker till mig för lite över 10000Kr och nu ligger allt på Is :( så man är mindre glad och synd om Tonny med ju :( För se vad som händer nu hehe, Såg film med flickvännen nog inte sett så mycket film och Hyrt så mycket film i mitt liv som jag nu gör precis om man nu säger så :D orka inte skriva mer lägger upp bilder i stället :D I Taket Lyser Stjärnorna är väldigt gripande film för många tråkiga / jobbiga tankar med tanke på att Katarina gick bort i Cancer så man var nere efter man sett filmen I Taket Lyser Stjärnorna

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: