BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 december 2009

Fri som en fågel haha

Då är man singel igen som sagt :( det är nog som folk säger att det är bättre för ju hehe fast dessa 18 dagar kommer jag aldrig glömma var så jävla trevliga ju :) fast det var 17 Trevliga dagar och 1 tradig som bara den men som exet sa hon ville mitt bästa så detta är nog de bästa som kunde hända om man säger så fast det gör så jävla ont och 'är så jävla tradigt just nu :( och nu är man till baka där man var för Jobbet och hem kolla nätet / spela :( vill ha det som jag haft det nu dessa 17 Daggar fast skulle vara livet ut :) vill ha till baka min flicka ju men man för inte alltid som man vill tyvärr :@ jag vet någon som inte kommer sova mycket och kommer inte va pigg i morgon när man ska jobba heller men det är en annan femma


1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Fredde sa...

Tjena Mattias!
Hoppas det löser sig! Tydligen fattar hon inte vilken kanonkille hon går miste om!