BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 28 december 2009

Far Veckans Vinnare :)


Far Fick 30 min Ansiktsbehandling :) Vinsten är värd 350 Kr så roligt för min Far att vinna något ju :) sen att han inte kommer använda den är ju en annan femma hehe , bilden med Keps är allt för jävlas med Ann-Sofi hehe :P vet du hattar det hehe sen är det Sally sen 2 mer på mig själv :D Är glad jag kom hem idag hehe var lite halt idag på 3 ställen hehe sen bakom jobbet håll jag på köra in i Containern haha




3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

jeanni sa...

liknar ju min Doris! Så det är där hon håller hus!!! Det var ju ett tag sedan man såg henne här hemma. ;-)

Unknown sa...

hihi vad kul att pappa vann!
vill han inte gå kan ju alltid mamma eller jag utnyttja en ansiktsbehandling för det är ju lyx!

kramar från skogen

Jea sa...

Hoppas du får ett bra år 2010 :)