BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16 december 2009

Nu har snön kommit till Hbg med :D













Fint med snö :D för se hur länge den håller sig :D lika glad som alltid på bilder haha Idag hade man tur när man var ute lekte hehe drog handbromsen och fete gled till dikes kanten hehe tur där var packad snö och gräs hehe annars hade man besökt åkern hehe kunde inte göra så mycket när jag gled sid leds över båda körbanan var bara glad det inte kom en bil då vet man aldrig hur det skulle slutat hehe

5 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Fernanda sa...

The snow looks amazing..I wish be there haha

Amazing!!!!!

Unknown sa...

vad fina bilder!

sven_stick sa...

Håller med syrran bra bilder =) o kör försiktigt =(

Fredde sa...

Ja, kör försiktigt...
Jag vet att jag kanske inte är rätt person att säga så, men... Ja, du förstår :)

Iwan Mazz sa...

Jag hänger med på vad du menar Fredrik :) du och jag på vägen är helt crazy haha hur går din S är något förbättrat ?