BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 24 februari 2010

Varit på Ulla :)




Då har man hängt med Janni varit tre under bara daggar :) haft roligt som tusan :) sov över hos Janni från Söndag till Måndag och på Måndag blev det att köra till Ullared i värsta snö vädret inte bästa vädret att köra i precis men det stoppar inte mig det minsta :) kom fram gjorde vi det var inget folk så det var så skönt att det var lite folk tycker jag :) jag var bara Taxi driver :D och kom hem gjorde vi med så drog vi hem till Janni en runda sen blev det hem till mig han va hemma ca 10 min Ringer min Mor och säger att min Bro håller på att svimma blir att klä på sig igen ut i sommar vädret med Janni sen in till Hbg köra hem min Bro till Mariapark sen hem till mig igen:)Då rakade Janni av allt mitt hår fint som tusan:) sen blev det några foton med Jannis Canon kamera :) finns fler bilder på BDB sen Tisdag var det 5 Dejt ;) med Syrran,Astrid & Mattias sen var dom 3 underbara daggarna slut och idag Onsdag har jag jobbat :) få bilder upplagda finns fler på BDB En bild på Astrid så söt hon är och lite på Janni med sen två på mig själv efter att Janni har rakat mig

4 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Jea sa...

roligt att läsa att du hade det trevligt. Men tråkigt med din bror hoppas han är bra nu. Kram

Unknown sa...

ohh vilka fina bilder!
ska in till janni o kika nu thihi
kraaam

sven_stick sa...

Nu har ju Astrid mer hår än dig :p

Super tack för du hämtade mig det behövdes. Jävla host medecin.

sven_stick sa...

Förstår att det var lökigt att köra då man inte har lust men nästa gång du blir o behöver sjus så kör jag dig.

O Leo är så mysig o gosig endå trots allt bitande men hey 1 fjärris o 1 sladd på ca 8mån är INTE mycke vissa hundar går ju bananass