BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 7 februari 2010

Var med Bro & Leo sen blev det att träffa Janni :)


Var hos Bro & Leo 6 Feb har inte umgås med min bro sen 9 September var ett tag sen, då såg vi på The Incredible Hulk :) igår blev det ingen Film Leo behövde ut gå :D så det blev en rundan där man fick röra på dö fettet i 1 timme och 40 min kan va bra får min kropp ju :) sen drog jag hem åt lite mat som blev kvälls mat vid ca 16:45 typ sen har jag inte ätit något får jag drog till Janni var en mysig dag / natt hos Janni :) äta Frukost nu / snart är planen får min del hehe sen vet jag inte vad som händer idag alls :/ Tack får igår Bro får rundan vi var ute & gick var trevligt att röra på dö fettet :) Finns 80 Bilder att titta på som jag tog igår orkade inte lägga upp alla 340 hehe bara att klicka på BDB så kommer ni till mitt konto där :)

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

sven_stick sa...

Att det knappt går filmer där, trodde den var nedlagd och sen att den ligger fel i den bak gatan.

Enormt bra bild på Leo är imponerad, snor bilden och lägger upp på min blogg samt mitt Facebook
men lung du får all cred :D