BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 11 februari 2010

St150 (Bettan)










St 150 ( Bettan ) till baka efter jag blivit på körd skitig på ena sidan hehe Måste städa bilen stått still i 43 dagar är lite spindlar från verkstaden :D 40-60 tusen Kr i skador hehe jag glömde skriva Hjulsida trasig så att jag skulle få ny på skadeanmälan så nu blir man utan hehe ska ändå in nästa vecka och kolla på Dimljuset dom har inte kollat Dimljuset hehe och ratten sto inte 110% rakt heller hehe Har varit en trevlig Dag hos Syrran :) Vi har varit ute och gått över 2 timmar riktigt mysigt att röra på sig :)Såg en fet Audi Q7 :) När dom ringde från Hedbergs och sa att bilen var klar så fårsvan jag snabbare än nån sin :D jag brukar alltid vara kvar tills typ midnatt när man blir ut kastat ;) tog Igloon och körde får glatta livet som jag gasade ;) sen blev det ut med St150 (Bettan) Sota ur systemet inte kört på 43 Dagar ju :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: