BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 20 februari 2010

Farsan



Drog till Janni idag och hade trevligt sen gick vi på bio och såg på Farsan så jävla rolig film Fy fasen vad roligt Farsan va att se på mitt ♥ håll ju på att få spel,:) den kan jag lätt rekommendera till er alla :) men fy fan tur man inte var lång när man satt ner haha Var på Mc idag med Janni fy fasen vad jag krängde mat 2 st Big Mac Natural 2 stora pommes 2 Tropicana Juice & en mjuk glass så gott sen måde man inte så bra... efter min körning hehe vägarna är ju inte så bra i Ängelholm eller beror det mer på min körning asg Nu börja man bli trött på snön lite hehe Snö + 110 funkar fint som smör :)

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

sven_stick sa...

Vill oxå se farsan pappan är grym med sin mage iallafall i jalla jalla :)