BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 24 september 2011

Polis

Japp då har man precis kommit hem efter varit ute sen kl 01:25 - 03:29 så varit ute över 2 timmar :D Drog till McDonalds på Stattena och körde in på Drive in och beställde det som skulle has så frågar hon om det är något mer, Så sa jag bara att jag tar med :D Hon bara ursäkta och blev lite tyst så sa jag nej det är bra Tack så bara Asg jag hehe Sen köra vidare på utflykten :D Så kom en Volkswagen Med blå ljus det måste kollas upp för att det var Blå ljus där fram så kanske det är någon ung som vill leka Polis och va töntig vad fan vet jag hehe Men då visar det sig att det är en Hyrbil för att dom har ont om patrull bilar eller Polis eller vad man vill kalla dom för hehe Dom tackar för samtalet :) Sen när jag är på väg hem får jag en Polis i röven igen jag bara :O Är glad att jag ej blev stoppad :) Men det varit en spännande kväll :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: