BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 23 september 2011

22 September Dagens händelser

Ja de kändes lite att va hos Tandis utan bedövning men 1660 Kr fattigare för Lagning av ett håll 22 September & undersökningen 16 September. Jag bara WTF vad dyrt tycker jag :O
Sen blev det handla 10 svampar på Mekonomen Sen blev det Stylit.Se :) och då åt jag Frukost / lunch med StefanCamilla Restaurang :) Blev då
Hamburgertallrik med pommes valde jag & dricka Mer på Burk Apelsin :D Sen när jag skulle hem från Stylit.se efter varit där i över 7 timmar Så blev det inom Feltema för att köpa Äkta Sämskskinn :D Så blir att Tvätta Fiesta St 150 idag hoppas jag om vädret är på min sida :D Så nu har man saker för att tvätta Fiesta St 150 Handlat Meguiars Nxt Car Wash på Stylit.Se http://stylit.se/, Äkta Sämskskinn från Feltema hehe,Mekonomen Svampar :) Nu har jag skrivit lite vad som händt :)
Får se vad som händer idag planen är att tvätta Fiesta St 150 om vädret håller annars blir det bara ta de lugnt & se film :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: