BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 30 september 2011

Bilder jag ej kunnat lägga upp innan :S

Ur Bitshylsor, 1/2" 99,90 KR är det bara Torx 55 jag behöver till att lossa mina 4 Punkts Bälten & Evo 2 Plus stolar :D In för Sbp är det bort med 4 Punkts och hoppas dom ej klagar över stolarna :D Sen bara in med baksätet med :D Spärrhandtag 1/2 :D 149 Kr Totalt 249 Kr är väll lite mycket pengar men vad fan ska man göra :D 99,90 Kr för satsen är ju dyrt med tanke på att jag bara behöver 55 Torx....... Nu kom de upp bilder jag ej kunnat lägga upp innan förstår tyvärr bara inte varför :S
Lilla fina Astrid <3 <3 leker på så de knakar :) Astrid är min Syrras dotter för dom som ej vet de hehe



Astrid Tågbanna Kids-Wood City Cityexpressen som är till Höger på bild fick Astrid av mig som 2 års present :) Vänster på bild är Kids-Wood City Bumle Expressen som Astrid fick som 2 års present på dopdagen
Astrid 2 års present & Astrid 2 års present på dopdagen :) Astrid Tågbanna Kids-Wood City Cityexpressen & Kids-Wood City Bumle Expressen, Min Mor har byggt ihopp dom två till en bana hehe
Här har man satt i tåg banan :D

Astrid 2 års present dopdagen

St 150 utan för Stylit :) efter dom stängt för dagen !
Tänkte skaffa barn men gick fasen inte att få plats en Sparco barnstol i min Evo 2 Plus Sparco stol så blir inget barn nu :( HAHA ska fasen inte ha några barn precis är för gammal för det hehe
Härlig spindel :D
Max 1 Månad gammal bild på mig hehe vilket slick :D
Dunkers Kulturhus
Dunkers Kulturhus
Bild på St 150 <3 nere vid Dunkers Kulturhus
Ut med gammal olja :)
St 150 fått sig en Service hos Lasse på Verkstan :) Blev Olja, Oljefilter :D Kupefilter kol :)
Äkta Sämskskinn från Feltema hehe, Första gången jag använde Sämskskinn så det gick väll så där men okej duger för mig :)

Handlat Meguiars Nxt Car Wash på Stylit.Se
Fint som bara den ska ej klaga :D
St 150 Tvättat :D Nu blänker den fint fint :D

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

jenny sa...

Wow vilka fina bilder på tågbanan!!
Spindeln var ju not sooo Nice .
Kramar