BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 16 augusti 2009

Tog bort kl på alla inlägg

Vad har hänt i dag i mitt liv :D jo jag kollade mest på Tv det blev då Stcc sen spelade jag som tusan med Bro & Mattias lirade över 4 timmar med Bro och ca 2 med Mattias eller 3 kanske riktigt nice att lira tillsammans :) som vanligt blev det C O D 4 M W till 360 vi garvade som tusan för min bro kunde ju inte va tyst för en sec hehe och jag tryckte i mig Tom and jerry Kex och massa glassar när vi lirade :D Sen har det blivit Farm Ville som vanligt på Facebook som man har lirat :) Sen har jag ju inte sovit så länge ju så man har varit rätt seg i kroppen i dag :D

Sen blev det att hämta Mor & Far som har varit hos min Syster & Mattias & Astrid var trevligt träffa dom en liten snabbis sen bara det hemåt igen, då blev Lunchkorv med potatis & currysås & kokta morötter som min Mor fixade åt en :) enda vettiga jag ått på dagen förutom filmjölk då hehe tror inte Kex Chips & Glass räknas som nyttigt hehe sen såg man på Snuten i Hollywood 3 efter det lite surfande på Facebook & Garaget sen har kl bara tikat i vägg :D så nu är KL 02:06 ska se på Hero nu sen sova liten innan jobbet kallar på en hehe börjar i dag kl 11:00-15:00 fint med Söndagar :)

Tog bort kl på alla inlägg för den stämde tyvärr inte :( så min Syster för kolla upp det till en på Måndag eller Tisdag :) Ska nu se Hero som är 95 minuter lång andra filmen i boxen med Asian Masterpieces :)

2 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

sven_stick sa...

Helt galet mycke vi lira igår VAR helt awesome.
ruskigt roligt att lira med dig fast du är helt överlägsen mig.

Iwan Mazz sa...

Då ska vi prova lira mot varandra som jag skulle slakta dig då :D tur du är i samma lag som jag :D