BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 15 augusti 2009

14 Augusti

Helloj

Har tagit det lite lugnt i dag när jag var hemma blev att lira Farm Ville lvl som vanligt :D sen har man lirat med Bro & Mattias C O D 4 M W online till Xbox 360 konsolen :) det gick bra som vanligt :) tyvärr har ju inte min bro C O D W A W som jag och Mattias har så vi fick lira det gamla C O D 4 M W som funkar också men är lite tröt på det spelet just nu bara hehe, Hämtade min Mor efter jobbet hon hade lite svårt Cykla hem med alla blommor hon hade köpt så det blev först köra tanka sen köra hämta Mor sen bar det hemåt med Cykel där bak sakta men säkert hehe

sen blev det att kolla på Tv för hela slanten :D såg på The Island väldigt bra film att se på :)

Har nu precis skördat & plantat klart på Farm Ville ska nu fortsätta kolla på Crouching Tiger Hidden Dragon :D som jag lånat av Jenny & Mattias :) Syrran ska nog fixa min Blogg i dag 15 Augusti dom skulle tita förbi då för man träffa Astrid och gänget ska bli nice :)



Kl är 04:39 och inte 14:48 som alla inlägg blivit vet ej varför det för min Syrra fixa åt mig :D

Ha det så bra gottfolk :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: