BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 15 augusti 2009

Nu blri det sova några timmar :D

Crouching Tiger Hidden Dragon hade fina actionscener & fightscener eller vad man nu ska säga hehe nu blir det sängen sen upp vid 10:10 och vid 10:20 blir det att se på Stcc Kval på Viasat Motor Motorsport sen blir det Radical Motorsport sen efter det så är det Jtcc Motorsport sen är det Race 1 av 2 i Stcc Motorsport sen är det Pro Superbike Motorsport sen efter det så börja Porsche Carrera Cup Motorsport sen börja Formel Renault. Motorsport Sen finalen av Stcc Motorsport Tryck på Motorsport så ser ni vilka tider racen går om ni är intresserade av motorsport då hehe ,Sen efter mitt Tv tittande så ska jag skörda i Farm Ville som vanligt :D sen vet jag inte om jag orka drar till min bro Se Bad Boys 2 vad tycker folket om att se Bad Boys 2 ?

nu blir det sängen en liten stund kl är nu 06:42 upp vid 10:10 kommer va mindre pig hehe

Godnatt / Godmorgon på dom som går upp när jag lägger mig hehe

2 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Unknown sa...

jisses att du orkar, hade varit helt slut om jag fått så lite sömn.. eller inte kanske?
*inte heller sovit så mkt*
hihi

tack för att du är så bra lillebror!
puss o kram

Iwan Mazz sa...

Tack för du är så bra Syster :)jag var mest seg på morgonen sen piggnade jag till hyfsat tycker jag hehe