BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 13 juni 2012

Glass Mmm så gott :D

Japp då håll man på med äta kvällsmat så gott när man ser Caidy uppdattera Facebook med att hon & Calle & Stefan äter Glass på Sofierokiosken så det var bara slänga i sig maten :D För att jag blev Glass sugen :D Så på med mina K2 Inlines & rulla & köpa mig en glass på Sofierokiosken :D Det uppskattas verkligen att ni stannade kvar :) Det med Glass var ju så härligt & så gott så det blir det imorgon med :D Jag kommer ut & får luft & rör på mig kan ju inte bli bättre :) Jag Köpte mina K2 20 juli 2010 :D Jag har nog åkt max 10 gånger så för 1999:- eller om det var 2999:- Så måste jag åka lite mer annars kunde man köpt billigare hehe Gammal bild då jag hade mycket hår på huvudet :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: