BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 16 juni 2012

Besök på Stylit & Syrran & Astrid & Alfred

 St 150 får lite mat :D
 Jag får lite mat & frukost i mig :D
 Jag får Fredag godis :D
Jag får Jordgubbar av min Mor sådan Lyx :D

Gårdagen börjar med att man vaknar av att nån klipper gräset :O Jag vet bara tyvärr inte vad klockan var då men jag somnade om igår snabbt igen :D Sen vaknar jag kl 12:02 tror jag det var hehe Så då blev det kolla Internet :D Sen en Dusch slänga i sig privat kläder kan ej springa runt med jobb kläder precis sen blev det mot http://stylit.se/ kom fram 13:00 hade en trevlig dag där som alltid :D Rullade vidare vid 17:31 mot min Syrra & Alfred & Astrid <3   Sen kom man fram mot deras lya :D Astrid blev så glad att träffa mig :D Har ju ej sätts sen 22 Maj så det är snart 1 Månad :/ Är för lång mellan rum att vänta att ses när man kan köra ditt på ca 7-10 Min hehe Sen så lekte man med Astrid & hade roligt :D Sen var det Frukost för min Del men kvällsmat för resterande i huset hehe Frukost för mig blev stekt potatis med köttbullar & morot & gurka så gott Mm :) Dricka blev Bob jordgubb saft :D Sen blev det lite mer lek med Astrid sen skulle hon sova så då var man med Alfred var så trevligt :D Sen sov barnen så pratade man med Syrran & hade så trevligt var ej igår vi bara var vi två Syrran :( Men det kommer fler dagar :D Over And Out <3

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Jea sa...

Du får byta blogg länk på mig den gammla funkar inte har en ny nu :)