BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 29 maj 2012

Thx Jozzan för 2011 J Gift :D

 Glad lätt bästa Giften ever till St 150 :D Thx Jozzan <3 :)


 Jag & min Pärla OTAKU <3
 Rostfria Hella Extraljusstag :D
Här ser man dom gamla stagen som tyvärr ej går att justera dom har rostat sönder sad & här hänger ögonen fint Hehe Jag fick jobba lite så det var roligt fast jag lite tyvärr ej på mig själv men jag skruvade lite så det är ju framsteg :D



2011 Julklapps Giften jag fick av mitt Ex flickvän Jozzan  kom på igår  big_smile Som jag fick till min St 150 bästa saken nån sin av någon till min St 150 smile Lätt nice <3 Thx Jozzan smile 3st Stenskottsskydd till mina Bosch Rallye 225 Big Knick & Säkerhetsklamma big_smile
 Här ser man dom nya Rostfria Hella Extraljusstag smile
Sen annars vad som händer i mitt liv det är inte så mycket precis :/ Om jag ska va ärlig inget nytt & spännande precis det är som vanligt ensam & dant :/ Men ja livet blir som man gör det till ju HAHA ASG Jag var på skroten idag & kollade på en krockad St 150 http://www.returbilen.se/image.html?product_id=353847&picture_id=191941& http://www.returbilen.se/image.html?product_id=353847&picture_id=191940 så började jag mäta & riva lite i B stolparna för att jag vill ej riva i min egen St 150 så jag rev i den & började mäta :D Men skära upp fingret på krossad ruta är ej så skönt kan jag lovar er Hehe Så det kanske blir att köpa en Sparco harness bar :D Så hoppas bara att det finns med dom måtten jag tog idag :D Ska ringa på Fredag & kolla längtar som bara den hoppas att det finns så blir man några Tusenlappar fattig men vad skadar det en som ska snart börja läsa på Folkhögskola :D Det är då pengar kommer in på kontot eller inte alls Haha Ha en bra Vecka & allt :D Kram

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Josefin sa...

Lugnt om presenten bara kul att du tyckte om det. Och sen varför rev du en st150 på skroten ? förklara bättre för mig :P