BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 1 maj 2012

Emelie riktigt härlig vän :)

Har träffat en riktigt trevlig person hon heter Emelie :) En riktig vän som man kan va sig själv med känner jag så trevligt :) Vi drog till Halmstad: Bilträff 28/4-2012. Emelie ville till Halmstad Jag bara Hmm funderade ca 10-20 Sec så tänkte jag varför inte trevligt sällskap gör ju så att allt blir roligt :D Bättre än att sitta hemma & bara dega vid datorn typ hehe Halmstad: Bilträff 28/4-2012. Jag tycker att min St 150 är snyggare med min Kolfiber huv men den är tyvärr inte på just nu :/ Jag får se när den kommer på igen :D Länk till Garaget med Kolfiber huven på plats :D http://www.garaget.org/?car=102102&image=2498421 


Sen har man träffat Emelie Faster & hennes Man & Kusin & Emelie Far & Mor :) Det var trevligt trevligt :) Dom ville tydligen träffa mig så vad har man att välja på då ;) Emelie Mor har jag träffat innan en kort stund innan jag & Emelie gick ut med Vovven :D Sen har vi sett på Hata Göteborg (2007) http://www.imdb.com/title/tt1034311/ Det måste lätt va sämsta filmen jag nånsin sätt säger jag bara så B skådisar Haha Den var så kass Haha Det kommer nog bli fler träffar framöver med Emelie tror jag :D Har aldrig varit på träffar innan för att har man tråkigt sällskap blir det inte roligt sen ska man med känna för det & bara sitta hemma & dega gör jag rätt ofta om man säger så tycker jag hehe så träffa Emelie & hitta på saker är nice :D Slut för mig för stunden kommer mer sen en vacker dag :D



0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: