BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 27 januari 2012

Skinn knuta på ryggen KÄNSLIGA BÖR EJ KOLLA

Bästa bilden :D Men men de blir som det blev :D
Hehe var lite varm av mig Haha
tyvärr dåliga bilder :( skulle haft med Jozzan
Nice skulle velat ha den på rummet :D
Min Knuta :D
Knuta på Ryggen :D
Tog bort min knuta på ryggen :) Bara bedövningen som kändes hehe Väntar tills den släpper får vi se om det gör ont :D just nu är de okej :) Dom gröpte ner till min ryggmuskel sak eller vad de nu heter för att ta bort den :D här kommer bilder :)

3 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Jea sa...

Skönt att bli av med den eller?

Josefin sa...

Det behöver ju inte bara vara om dig finns många fler som inte vill va hos mig. Va du med dom. Kvittar ju ändå om jag frågar så har du fult upp. Sen sÅ somnade jag vid 22:00 så knappast lönt då! Bli du sur så jaja!

Elin sa...

Gjorde inte det ont? :)