BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 8 januari 2012

Träning!

Japp då har min Far köpt hem Clementiner,Gula Äpplen,Bananer & Kiwi :D Nu ska jag börja banta :D Väger 69,2 Kg Nude bara örhängen & armbandet som jag ej tog av mig hehe Med Shorts underkläder Mekonomen Tröja & strumpor & Glasögon 69,8 Kg. Med Strumpor & underkläder & Jeans med plånbok & Portmonä & Nycklar & bilnyckel & Mobil & Putsduk & Mekonomen tröja & Bsr Keps & Glasögon 71,5 Kg Så måste börja banta Så idag börja allvaret ska gå ner i vikt :) Träna & äta frukt ser vad som händer efter ett tag :D

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

sv: V.smile är nog för alla åldrar , men tror att man bör va minst tre år om man ska förstå vad man ska göra. Kvaliten suger verkligen, är skit kass. Men det är inget mina barn tänker på . Man får med ett spel med konsollen, och det finns en massa olika spel. Vi köpte den på br leksaker, så söker du där så kan du får reda på lite mer.