BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 23 januari 2010

Syrran klippte till mig :)








Ny frilla blev det igår 22 Januari :) Nya Trimmern jag fick av Mor & Far rocks :) Har varit en jätte mysig Fredag med Syrran & Astrid sen kom Mattias hem från jobbet tidigt idag runt kl 12:00 det är ju Fredag så han slutat ju tidigt :) sen blev det att jag och Jenny gick ut med Astrid i Barnvagnen :) då tog Mattias change att spela Dragon Age på 360 :) och jag fick röra på dö fettet hehe andra gången i år jag är ute och går typ om inte första hehe sist var när jag var ute gick med Ann-Sofi ♥ går bara om det verkligen behövs hehe här kommer lite bilder nu :)hur skulle man klara sig utan Syrran hehe första bilden är den frillan jag hade innan Syrran satte igång efter min order :) Mer bilder finns på BDB & på min Face :)

1 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Unknown sa...

du får ju inte lägga upp sånna läskiga bilder hörru.
du ser helt crazy ut :-D