BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 28 januari 2010

Ploga


Sitter vid Datorn som vanligt när jag hör något konstigt där ute :O så har dom börjat att ploga gatan där ute nu på morgonen hehe kl är bara 02:56 och jag sitter fortfarande uppe som vanligt har ju inget annat att göra haha Har dom inget bättre för sig att göra :P Jag menar mer ju att man använder höger foten i botten ju så löser det alla problem :) När jag körde ner för Kristinelundsbacken kom jag upp i 144 Km/h :D och då maxade jag så mycket jag kunde på kvällen hände inte mer tyvärr för att nedförsbacke tog slut men Twingo var så trött att komma upp i 144 var ett under haha måste fasen prova Halland åsen se om man kommer upp i några 155 Km/h eller mer :) Nu vill jag ha till baka Bettan så att man kan köra fort igen :)

2 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D:

Jea sa...

Js det är inte lätt när man inte kan köra sin egen bil :(

sven_stick sa...

iPhone går varm :)
är den jag fotar mEd är så joxigt att ta med digi kameran för att fota enklare att ta fram iPhonen.
(skriver inte mobil för iPhonen är så mycket
mer än en mobil :)