BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 22 december 2011

Saknar St 150 så mycket

Som man saknar OTAKU :( Trodde inte man kunde sakna ens bil så mycket :O Sist jag körde var 4 December :( Det som ska göras för dom som har missat det är att de ska monteras Omni Competition slitsade & borrade Bakskivor & Ebc Slitsade & borrade & ventilerade fram skivor & svarta Mud Flaps var Jozzan som rekommenderade dom :D Det måste bli snyggare med Svart än Ljus blått som jag har i dagens läge Svarta är inköpta från http://stylit.se/ :D & Ate bromsbelägg fram & Mintex bak & monteringssats fram Quick Brake från Mekonomen Helsingborg, Sweden :D Så de är då Bromsbeläggs bytte & Bromsskivor bytte runt om & Blästra Broms ok & Lacka dom & Naven på skivorna med lacka är planen :D Kan nog bli bra tror jag när de är klart :D Kan ej bli sämre än vad de är nu :) Jag hoppas att vi ej fått snö när jag ska hämta St 150 vill gärna få en bild på mina Solgen 18 Tums på & lackade broms ok med nya skivorna :D Än så länge har vi ingen snö 22 December :D I samma vevar rivs fronten av för att fixa Extraljusena som sitter helt snett, Sen på med mina nya skydd som jag fick av Jozzan Tackar jag verkligen för :) Bästa Giften till mig & St 150 :) Sen är St 150 Redo för nya utmaningar :D Är bara Lack jag fundera över annars vet jag inget :D De är bara en bil förstår ej hur jag kan sakna den så mycket :O

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: