BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 25 januari 2013


Träffa världens underbaraste person <3 Ja då har man också besökt Malmö för första gången i mitt liv, Jag fick träffa Lollo <3 & Lollo Far & Farmor & Farfar. Jag har inte haft så här trevligt på många år alltså, Så¨det var riktigt nice att träffas :D Jag var i Malmö från 18/1 Fredag kl 15:50 – 20/1 Söndag kl 18:24. :D 19/1 Så var jag & Lollo & Lollo Far på Bio på Biograf Roayal. :D Vi såg på Django Unchained (2012) Jag tackar så <3 Lollo att du bjöd med mig på Django Unchained (2012) Den var riktigt bra alltså humor & action ja gott & blanat kan man säga :D Mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara :D Rad 17 Stols nr 457. Jag säger bara satan med farthinder & trafikljus & övergång ställen massa körfält hit & ditt Hehe Fler gånger i Malmö så kommer det flytta på som i Hbg efter några år nog :P Riktigt trevligt att träffas Lollo <3 Det får vi göra fler gånger tycker jag <3 :D Det var ej igår som jag skrev Hehe Jag skriver bara när det händer speciella saker i mitt liv :D

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: