BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 23 juli 2012

Harley-Davidson VRSCR

Jag har varit ledig idag så det har varit riktigt gott som bara den. :D Men jag la mig sent i morse & det var de lätt värt. :D Klockan var då 04:34 & Jag gick upp kl 07:45. :) Sen blev det mot http://stylit.se/ där jag var från ca 12:00-18:10 för att kolla läget när jag är ledig. När jag kom ditt så blev det att kolla när dom meka Evo 6 Rs :D & Sen när Evo 6 Rs luftades lite. :D Jag har haft en riktigt fett dag idag. :D Jag längtar tills på Fredag mer & mer :) & Jag fick min åktur idag av Calle på hans Hoj :D Så roligt & vilken upplevelse. :D Jag är lätt sugen på Mc kort nu efter dagens åktur :D & fixar jag Mc kommer jag nog köra ihjäl mig kan jag tänka mig det är bara fart som gäller då. :D Så jag får fundera på det lite. :D Det var en riktigt grym åkturer idag med Calle på hans Harley-Davidson VRSCR. :) Jag åkte från Stylit.Se & Realcar.Se ca 18:10-18:20 något sådant & då till Christoffer som bor ut mot Ättekulla & 111 Där dom spelade Volleyboll i polen. :) Det var Christoffer, Calle, Bella,Stefan,Caroline,Dennis, som spelade. :) Jag var boll kalle :D & Joakim tog det lugnt i solen :D Sen blev det till Palermo Pizzeria där kom Pamela & Sofie med sällskap. :D Sen blev det mot Gröningen där det blev Glass :) & Caroline hängde ej med tydligen jag vet bara inte varför. :S Sen blev det mot Stylit/Mds Helsingborg för att hämta min St 150 & hemåt då var klockan 22:09 Jag tackar alla för en riktigt trevlig dag & för åkturen som jag fick av Calle det var så roligt. :) Jag säger bara vilken upplevelse. :D (Y) Evo 6 Rs & Mustang & Harley-Davidson VRSCR :D på 111 Fint som bara den :) Sugen på Mc kort nu :D Eller köpa en MotoCross :D Over and Out and that's all folks!

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: