BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 3 mars 2011

Gammal bild ca 5 År typ / Babe fick sin Julklapp :) / Astid och mig själv :D


Här är en bild på mig och Astrid min Syrras Dotter :) Syrran och jag hämtade Astrid på Pinocchio så blev jag orkade inte gå så jag tog In-Lines :D men fy vad trött man var efter det är för gammal för sådant hehe


Japp här är Babes Julklapp :) bättre sent än aldrig :D

Så nu har jag uppdaterat mig lite var ett tag sen sist hehe är inte så bra på det precis :/ men snart kommer nytt Godis till St :D är Betalt och klar Från Belgien ska bara komma till Sverige med :D sen blir det nice nice :D Nä nu blir det att sova natti natt får se när nästa inlägg kommer det vet man ju aldrig hehe


Ps sakerna skaffas från Stylit till min Fiesta St :)

0 Skriv någon tanke när ni ändå läser :D: